Κυριακή 26 Απριλίου 2009

Γράμμα από έναν αυτόχειρα!!

Το πείραμα πέτυχε
Το mind control in Greece είναι γεγονός
Όλα γύρω μας είναι μπουρδέλο,όλα καταρρέουν και διαλύονται και όλοι
βρισκόμαστε καθισμένοι στους καναπέδες να αυνανιζόμαστε, με τα τηλεκοντρόλ, τα τηλεπαιχνίδια, τα playstation, να παρακολουθούμε "τσόντες" και να γεμίζουμε τις ορέξεις μας για κατανάλωση.
Γινόμαστε αμαθείς, επικίνδυνοι ημιμαθής, εύκολα καθοδηγούμενοι και ακόμα πιο εύκολα αποπροσανατολιζώμενοι.
Το δίλημμα είναι: το να μην αντισταθούμε, οργανωθούμε, αντιδράσουμε, ποιους ωφελεί;;
Αλλά και το να αντισταθούμε, οργανωθούμε, αντιδράσουμε πάλι ποιους ωφελεί;;
Είμαστε μπερδεμένοι και αγχωμένοι μέσα σε αυτήν την απλή ερώτηση,
που περιμένει μια απλή απάντηση.
Αν απαντήσουμε ότι εμείς οι ίδιοι ωφελούμαστε δεν είναι εγωιστικό;
Δεν αφορά το κοινωνικό σύνολο, μόνο την πάρτη μας και ποια είναι η συμμετοχή μας στην ανθρώπινη αλληλεγγύη;;, σκέφτονται και οι άλλοι το ίδιο;;, η απλά μας εκμεταλέυονται για τις δικές τους ορέξεις;;,
Αν παραδειγματιστώ, από το εργατικό σωματείο της δουλειάς, την ΓΣΕΕ, τους εργατοπατέρες, τους πολιτικούς, κλπ κλπ.
Μας διδάσκουν να κοιτάμε την δουλειά μας την πάρτη μας και την οικολογία τελευταία, τίποτα άλλο!
Λοιπόν κουράστηκα, θα δω τον καιρό με την Πετρούλα και θα παίξω το counter strike στο playstation γιατί μου το υπόδειξαν να το παίξω.
Αυτά θα τα σκεφτώ αύριο, αλλά γιατί να σκεφτώ αυτά και όχι το πως θα αποκτήσω την 3D web camera που δεν μου χρειάζεται αλλά μου υπόδειξαν να την πάρω;;
Εγώ θα σώσω τον κόσμο, να πάει να γαμηθεί, να σωθεί μόνος του...
Τώρα τι θέλουν και αυτοί οι Ινδοί και έρχονται εδώ μετανάστες και με αγχώνουν;
Δεν θέλω άγχος, θέλω να μείνω μόνος μου με την TV μου, στο χρυσό κλουβί μου...

Αυτόχειρας κοινωνικής συνείδησης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου